Verander lettergrootte
TennisPlanet.be - Tenniskleding, tennisrackets en tennisschoenen

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 98 van 104   [ 2075 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Kim Clijsters
BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 11:18 
Beheerder
Beheerder

Nieuw beeld van de week op Tennisforum.be:

Afbeelding

Magdalena Rybarikova - Officiële website

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 19:11 
Moderator
Moderator

Had a carriage ride in Central Park with Brian and Jada last night and talked to the press this morning with Ana, Sveta and Venus

I'm first match on at 710 against Ana Ivanovic, one set with no ad scoring, it'll be fun, going to relax now

Tammy Hendler.Maria Kirilenko.Sorana Cirstea.Misa Krajicek.Ana Ivanovic.Yanina Wickmayer.Victoria Azarenka
Verras iemand! - Foto's - Formule 1 Geschiedenis - Leontien

OnlineProfiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:00 
Moderator
Moderator

Kim won van Ivanovic (1 set die een tiebreak werd, 7-2), maar verloor dan van Venus in een spannende driesetter (6-4, 3-6, 7-5 ) :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:22 
Moderator
Moderator

2 personen die de match hebben gezien postte het volgende op kc-forum.

Kim beat Ana Ivanovic 76(2) in the semifinals. She was down 5-3 and saved a match point at deuce (remember, no-ad) on Ana's serve at 5-4. She played Venus in the finals. Kim lost 64 36 75. She played horrendously to go down 46 02 but then started playing a lot better. I am bummed but she played some good tennis. She did have a 4-2 lead in the third set though. And it's an exhibition with no-ad so it's not a completely real match. Hopefully the hangover from that miserable Petrova match is gone.

I was bummed Kim didn't win but she looked great. After the last time I saw her at the AO, I was kinda worried she would take that loss hard and it would spill over to this championship. But I liked how she played for the most part.
Her serve really hurt her tonight, some untimely double faults and not exactly a blazing speed and Venus won a lot of easy points with her own serve.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:24 
Moderator
Moderator

Afbeelding

Afbeelding

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:35 
Moderator
Moderator

Ivm die verslagjes, k zou daar niet te veel conclusies uit trekken.
1, t is een exho
2, t is ook niet echt een échte match met dat no-ad systeem. Als je al wat sukkelt met je service wordt je in een mum van tijd gebroken :wink:

Drie sets tegen Venus die twee toernooien op rij gewonnen heeft, lijkt mij toch zeker niet slecht. Ze zal er toch wat vertrouwen uit kunnen putten hebben. :D

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:37 
Moderator
Moderator

Ik trek daar geen conclusies uit hoor. :wink:

In zulke matchen sta je met een heel andere mentaliteit op de baan. :D

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:41 
Moderator
Moderator

K had t ook niet over jou :lol: T was gewoon in t algemeen :mrgreen:

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:59 
Moderator
Moderator

Had a lot of fun at the Garden tonight playing Ana and Venus, this is the best city to play in and I'm happy my game is back to a good level.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 14:01 
Moderator
Moderator

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo maart 03, 2010 08:04 
Moderator
Moderator

Had a busy morning meeting media for the WTA to promote tennis in the US with CNN, Fox News, NY Times and went to Vogue 2. Time to relax now about 5 hours ago

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: zo maart 07, 2010 01:15 
Moderator
Moderator

Saw Brian's old team the Villanova wildcats lose on extra time to WVU today in Philly, fun day shame about the result. We leave for IW 2moro

Tammy Hendler.Maria Kirilenko.Sorana Cirstea.Misa Krajicek.Ana Ivanovic.Yanina Wickmayer.Victoria Azarenka

OnlineProfiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo maart 10, 2010 18:30 
Moderator
Moderator

Kim krijgt Laureus voor fenomenale comeback

Kim heeft de Laureus World Comeback of the Year Award gewonnen. Ze krijgt de prestigieuze trofee voor haar zege op de US Open 2009, enkele weken na haar comeback op het WTA-circuit.

De Laureus World Sports Awards, ook de 'Oscars van de Sport' genoemd, bekronen elk jaar de beste sportmannen en -vrouwen van de planeet. De laureaten worden gekozen door een jury van 46 sportpersoonlijkheden onder wie Martina Navratilova, Franz Beckenbauer, Boris Becker, Sebastian Coe en Alberto Tomba.

In de categorie Comeback of the Year werd Kim verkozen boven Amerikanen Lance Armstrong (wielrennen, derde in de Tour), Brett Favre (American Football) en Tom Watson (golf, winnaar van Britse Open), de Britse Jessica Ennis (atletiek, wereldkampioene zevenkamp) en de Kroatische Blanka Vlasic (atletiek, wereldkampioene hoogspringen).

De bekendmaking van de laureaten voor de Laureus World Sports Awards gebeurde woensdag tijdens een galashow in Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten. Kim was zelf niet aanwezig, want ze speelt deze week het WTA-tornooi van het Amerikaanse Indian Wells.

KIM: 'TREND GEZET BIJ EX-TENNISSERS'

In een eerste reactie vertelde Kim dat de trofee heel veel voor haar betekent. "Ik ben heel blij dat mijn naam voor altijd tussen die van al die andere grote kampioenen staat. 2009 was een erg emotioneel jaar voor mij. Het begon met het verlies van mijn vader en ik sloot af met winst op de US Open. Mijn zege in New York was ongelooflijk. Ik had nooit gedacht dat het zo snel na mijn comeback al zou gebeuren."

"Het waren twee fantastische weken op de US Open", ging Kim verder. "Ik ben heel blij dat ik beslist heb mijn comeback te maken en dat mijn familie aan mijn zijde meereist en heel dit avontuur mee beleeft. Nu Justine Henin en ik terug zijn, denk ik dat ik een trend heb gezet bij ex-tennissers om een comeback te maken. Ik denk dat dit alleen maar positief is voor de sport."

NAVRATILOVA: 'HEROISCH'

Martina Navratilova, één van de 46 Laureus-juryleden, is tevreden dat Clijsters de trofee gewonnen heeft. "Een Grand Slam winnen enkele weken na je comeback gemaakt te hebben, is heroïsch", aldus de Amerikaanse tennislegende. "Het is een fenomenale comeback. Kim verdiend deze Award ten volle!"

Afbeelding

officiële site

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo maart 10, 2010 18:46 
Moderator
Moderator

nadine schreef:

NAVRATILOVA: 'HEROISCH'

Martina Navratilova, één van de 46 Laureus-juryleden, is tevreden dat Clijsters de trofee gewonnen heeft. "Een Grand Slam winnen enkele weken na je comeback gemaakt te hebben, is heroïsch", aldus de Amerikaanse tennislegende. "Het is een fenomenale comeback. Kim verdiend deze Award ten volle!"

Afbeelding

officiële site

[-X

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo maart 10, 2010 22:11 
Moderator
Moderator

Hey I won the Laureus Comeback award, I'm delighted and very proud. 2009 was an emotional year in so many ways. See pix on my web-site ;-) 42 minutes ago

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do maart 11, 2010 11:05 
Moderator
Moderator

11 maart 2010
Terug naar één van mijn lievelingsplekjes
Hallo allemaal!

Ik ben terug in de Californische woestijn en het is zo fijn hier! Ik kan niet geloven dat het alweer vijf jaar geleden is dat ik hier voor het laatst was en het is geweldig om dit te delen met Brian en Jada. Indian Wells heeft me altijd goed gedaan, het hotel is relaxerend, de velden zijn prima en we zijn omgeven door prachtige bergen. Het is één van mijn favoriete plekjes. We zijn hier zondag aangekomen nadat we ’s morgensvroeg in New Jersey waren vertrokken.

Ik had vorige week een paar erg drukke dagen. Eerst moesten we Jada’s tweede verjaardag voorbereiden. Wims vriendin Karolien was hier en heeft me enorm geholpen. Samen hebben we wat hapjes en een lekkere brunch in elkaar gebokst voor de gasten. Jada vond het allemaal geweldig om met haar neefjes samen te zijn en cadeautjes open te maken, maar toen we ‘happy birthday’ begonnen te zingen werd ze plots verlegen en begon ze te wenen. Misschien houdt ze niet van al die aandacht – net als haar moeder! Later op de namiddag vertrokken we naar New York voor de BNP Paribas Showdown in het Madison Square Garden. Het is tien jaar geleden dat ik hier mijn allereerste WTA-tornooi speelde en ik was blij om er terug te zijn. Mijn laatste keer in het Madison Square Garden was samen met mijn vader, we haalden toen heel wat leuke herinneringen op. We verbleven er nu in het leuke Essex House hotel met zicht op een besneeuwd Central Park. Het was zo verschillend van de manier waarop we ons New York gewoonlijk herinneren in de zomer. Brian, Jada en ik deden er ‘s avonds een ritje, de foto op mijn Twitter werd trouwens toen genomen.

Maandag stonden er heel wat interviews op de agenda om het event te promoten en ik was vrij tevreden met het niveau dat ik in beide wedstrijden haalde. De sfeer voor de finale tegen Venus was geweldig. Alicia Key’s lied “Empire State of Mind” galmde uit de boxen tijdens mijn opwarming en bracht alle mooie herinneringen van vorig jaar aan the Big Apple boven.

Dinsdag ben ik nog wat gebleven voor enkele media-verplichtingen voor de WTA, inclusief een bezoek aan de kantoren van Vogue in de stad. Het deed me een beetje denken aan de film “The Devil Wears Prada”. Woensdagochtend keerden we terug naar huis, om sanderendaags om 6u30 op te staan en terug te keren voor een hele dag fotoshoots voor één van mijn nieuwe sponsors. Vrijdag had ik een telefonisch interview over mijn nominatie voor de World Comeback of the Year op de Laureus Awards, die gisteren in Abu Dhabi werden uitgereikt. Jammer dat ik er niet persoonlijk kon bijzijn maar ik ben trots en vereerd om zo’n prestigieuze prijs in ontvangst te mogen nemen. Derde keer, goede keer :-)

Zaterdag gingen we naar een wedstrijd van de Villanova Wildcats, Brians oude ploeg. Ze verloren de spannende match jammer genoeg in de extra tijd. Ik denk dat ik het niet had kunnen aanzien als Brian had meegespeeld. Ik heb het American college basketbalvirus grondig te pakken! Het is geweldig om de fans bezig te zien en die aparte sfeer te proeven. De spelers zijn zo gemotiveerd en opgehitst! Het is gewoon leuk om te zien. Hopelijk kunnen sommigen van hen het tot in de NBA schoppen en zoniet misschien in de Belgische competitie komen spelen.

Ik kijk er al naar uit om met het Fed Cup-team Estland partij te geven in Hasselt. Het Belgische vrouwentennis viert momenteel hoogtij met Justine, Yanina, Kirsten en ikzelf die allemaal sterk staan te spelen. Het zal fijn zijn om dit te kunnen delen met het Belgische publiek, dus ik hoop dat jullie allemaal komen supporteren!

O ja, ik heb nog een straf verhaal te vertellen! Mijn zus belde me op in verband met mijn oom Jan en zijn vrouw, die in New York bij ons op bezoek waren. Op hun terugvlucht vrijdagavond was er een passagier die zich niet goed voelde. Hij probeerde één van de raampjes in te slaan en ging daarbij nogal geweldadig te keer. De crew had alle moeite van de wereld om hem tegen te houden tot mijn oom, die nogal groot en sterk is, opstond en hielp om de man in bedwang te houden. Toen hij terug in Brussel aankwam, noemden ze hem een held. Ik ben gewoon trots op hem en gelukkig geraakte er niemand gewond.

Zo, March Madness begint hier in de States. Ik hoop dat ik goed ga spelen, ik kijk er alvast naar uit!

Kim xxx

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do maart 11, 2010 18:58 
C+30/5
C+30/5

CLIJSTERS SPEELT OP GRAS IN EASTBOURNE ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Kim Clijsters zal haar eerste gras-
toernooi sinds haar comeback in East-
bourne spelen. In 2005 won ze daar.

"Ik kijk er echt naar uit om in East-
bourne te spelen. Het is een van mijn
favoriete toernooien", laat Clijsters
weten. "Ik kan nauwelijks wachten om
weer een gooi te doen naar de titel.
De sfeer is er aangenaam, het is de
ideale voorbereiding op Wimbledon."

"Het is fantastisch voor ons toernooi
dat we een topper als Clijsters hebben
kunnen aantrekken", zegt de toernooi-
directeur. Ook titelverdedigster Caro-
line Wozniacki zakt af naar Engeland.

één teletekst

Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 13, 2010 00:19 
Moderator
Moderator

We had the amazing skateboarding bulldog Tyson at the player party last night and had my picture taken with him - he's a YouTube sensation!

OnlineProfiel E-mail  

BerichtGeplaatst: za maart 13, 2010 12:11 
Moderator
Moderator

Brian surprised me before dinner tonight... With a short haircut! Check it out.

http://twitpic.com/188q1u

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: za maart 13, 2010 16:50 
Moderator
Moderator

Dat werd ook tijd...

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 98 van 104   [ 2075 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  Volgende